Persbericht Hambacher Forst

Volgens informatie van de bevolking: geen Cramer-platform meer in Hambacher Forst

Op 18.9.18 waren we in de namiddag telefonisch en aandacht beheerd door e-mail dat een van onze truck hoogwerkers in de boskap in Hambach in gebruik is. Vanuit deze applicatie hadden we geen kennis van deze mededelingen, zouden we nooit hebben gehuurd van ons stadia in het licht van de verwachte doel van het gebruik in de Hambach Woud.

De door de burgers in actie erkende fase werd door ons gehuurd als onderdeel van een collegiaal verzoek om hulp aan een ander verhuurbedrijf van een werkplatform. Volgens deze huurder zou onze fase worden gebruikt voor werkzaamheden op het gebied van mobiele communicatie in de omgeving van Düsseldorf. Het feit dat de concrete site niet wordt genoemd, is een relatief normaal proces onder verhuurders om de hoogst mogelijke bescherming van de klant te garanderen.

Nadat het daadwerkelijke gebruik van de machine bekend was geworden, drongen we er bij de verhuurder op aan om de fase onmiddellijk uit het ruimingswerk te verwijderen en onmiddellijk terug te brengen. We hebben ook het verdere gebruik van het voertuig verboden in het gebied van de "Hambacher Forst". Ondanks het onmiddellijke verzoek om de machine onmiddellijk terug te sturen, ontvingen we een schriftelijke bevestiging hiervan op de ochtend van de 19.9.18.

We hopen dat door het ongeoorloofde gebruik van ons ons platform, is geschaad niemand, het maakt niet uit welke groep het behoort betrokken en dank uitdrukkelijk voor het advies van medeburgers.

De werknemers en het management van Peter Cramer GmbH + Co. KG (Cramer-werkplatforms)